Materijalni nedostaci, reklamacije

 

Ukoliko otkrijete da je kupljeni proizvod neispravan molimo Vas da nas s opisom reklamacije, brojem računa i narudžbe obavijestite putem elektroničke pošte [email protected] .

 

Molimo Vas da reklamirani proizvod pošaljete na našu adresu:

 

Sportdirekt d.o.o.

Tratinska 28, 

10 000 Zagreb

 

Po primitku reklamacije o tome ćemo Vas obavijestiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije 14 dana od primitka.

 

Proizvod šaljemo na vještačenje te ćemo Vas o tome može li se reklamirani proizod zamjeniti za novi ili Vam za proizvod možemo vratiti novac obavijestiti u zakonskom roku.

 

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 , 41/08 , 125/11 , 78/15) potrošač je bez odgađanja dužan obavijestiti prodavatelja o materijalnom nedostatku bez odgađanja, a najkasnije 2 mjeseca od dana kad je primjetio nedostatak. Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalne nedostatke nakon proteka 2 godine.od prodaje stvari.

 

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati.

Ukoliko kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

 

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 15.02.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS na kojoj možete riješiti sporove vezane za online kupnju diljem cijele EU - http://ec.europa.eu/odr  

 

NAPOMENA: molimo Vas da nam, ukoliko je moguće, pošiljke NE šaljete Hrvatskom poštom zbog dugih rokova isporuke, gubljenja paketa, loše korisničke podrške te općenito loših iskustava.

Reklamirani proizvodi potrebno je dostaviti na našu adresu u radnom vremenu 10-19h.

Nismo u mogućnosti s papirićima koje HP ostavlja u poštanskim pretincima tražiti pakete po poštanskim uredima.

 

 

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.