Kontakt

Telefon:

01/3821-929

Pon.-pet.: 10-19h

Subota: 10-13h

Email: info@handballdirekt.hr

Na sva upite rado ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku, a unutar radnog vremena možete nas posjetiti u našoj trgovini u Zagrebu, Tratinska 28.

Newsletter
Želiš prvi saznati sve o novim modelima, rasprodajama, akcijama i popustima? Obavezno se prijavi na nas newsletter!
Dostava

Pakete u najkraćem mogućem roku šaljemo GLS-om.

Rok isporuke označen je uz svaki proizvod.

Troškovi dostave iznose 29kn za kupovinu do 500kn, a iznad tog iznosa dostava je besplatna.

Više detalja možete o dostavi pronaći na linku.

Plaćanje
Plaćanje je moguće pouzećem tj. dostavljaču prilikom isporuke ili unaprijed po ponudi. Više informacija potražite na linku.

Materijalni nedostaci, reklamacije

 

Ukoliko otkrijete da je kupljeni proizvod neispravan molimo Vas da nas s opisom reklamacije, brojem računa i narudžbe obavijestite putem elektroničke pošte info@handballdirekt.hr ili telefonski na 01/3821-929.
 
Po primitku reklamacije o tome ćemo Vas obavijestiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije 15 dana od primitka.
 
Reklamirani proizvod šaljemo na vještačenje proizvođaču te ćemo Vas o tome može li se reklamirani proizod zamjeniti za novi ili Vam za proizvod možemo vratiti novac obavijestiti u zakonskom roku.
 
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 , 41/08 , 125/11 , 78/15) potrošač je bez odgađanja dužan obavijestiti prodavatelja o materijalnom nedostatku bez odgađanja, a najkasnije 2 mjeseca od dana kad je primjetio nedostatak. Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalne nedostatke nakon proteka 2 godine.od prodaje stvari.
 
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 15.02.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS na kojoj možete riješiti sporove vezane za online kupnju diljem cijele EU - http://ec.europa.eu/odr  
 
 

 

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.